Eerlijk is eerlijk: voordat we Joyce leerden kennen, waren we ervan overtuigd dat we geen professionele ceremoniemeester nodig hadden. We dachten het zelf wel te kunnen regelen, maar dat veranderde op het moment dat we Joyce ontmoetten. Vanaf het allereerste gesprek waren we om. En nu we getrouwd zijn, kunnen we alleen maar zeggen: wat zijn we ontzettend blij dat we Joyce aan onze zijde hadden!​

Al tijdens de voorbereidingen nam Joyce een enorme berg stress bij ons weg. Door haar ervaring, de meerdere fijne gesprekken en haar ontzettend goed georganiseerde draaiboek, kregen we direct het overzicht terug. Ze denkt aan werkelijk alles, ook aan de details waar je zelf nooit bij stil zou staan.​

Op de dag zelf (4 april) was Joyce voor ons een absolute rots in de branding. Zodra ik Joyce ’s ochtends zag binnenkomen, viel er een last van mijn schouders; ik wist direct dat alles goed zou komen. Wat Joyce zo uniek maakt, is haar aanwezigheid: ze is ontzettend lief en behulpzaam, maar ze blijft op een heel prettige manier op de achtergrond. Ze regelt alles achter de schermen, waardoor de dag voor ons en onze gasten vloeiend en perfect verliep.​

Niet alleen wij waren onder de indruk. Na de bruiloft kwamen bijna alle gasten naar ons toe om te zeggen hoe goed alles geregeld was en hoe leuk ze Joyce vonden. Ze weet precies de juiste snaar te raken: professioneel, strak in de organisatie, maar altijd met een warme glimlach en een persoonlijke benadering.

Wij zijn vol lof over Joyce. Ze is niet zomaar een ceremoniemeester; ze is iemand die ervoor zorgt dat je écht kunt genieten van je eigen bruiloft zonder je ergens zorgen over te maken. Joyce, we zijn je ontzettend dankbaar voor je goede zorgen. Je bent goud waard!