Jammer dat Google ons maar 5 sterren laat geven. Het hadden er veel meer moeten zijn!
Wij zijn ontzettend dankbaar en blij dat NJoyce op vrij korte termijn beschikbaar was om ons te helpen als ceremoniemeester voor onze bruiloft. We namen pas een maand voor de bruiloft contact met haar op, maar toch wist zij ons gedurende het hele planningsproces én op de dag zelf fantastisch te begeleiden. Ze was altijd bereikbaar voor vragen, zorgen of gewoon om ons een extra dosis vertrouwen en motivatie te geven.
Op de trouwdag zelf heeft zij de ceremonie van begin tot eind perfect begeleid. Dit deed ze zeer professioneel, terwijl ze tegelijkertijd flexibel bleef en al onze ideeën wist om te zetten in werkelijkheid. Zelfs ondanks de slechte weersomstandigheden tijdens onze bruiloft.
Als je er zeker van wilt zijn dat je bruiloft een succes wordt, ongeacht wat er gebeurt, dan is NJoyce absoluut de juiste keuze! Als we haar kwaliteiten vooraf hadden gekend, hadden we haar zonder twijfel ook als weddingplanner ingehuurd!
Dankjewel Joyce, voor alles wat je voor ons hebt gedaan!
Review Karolina en Tim
by Joyce