Review Kita en Xi-Long

by

Via onze trouwlocatie, Paleis Het Loo, kwamen wij terecht bij Joyce van Njoyce. Na ons eerste gesprek hadden wij eigenlijk meteen al geen enkele twijfel meer. We keken elkaar aan en zeiden direct: wat een powerwoman! Haar energie, enthousiasme en positieve uitstraling gaven ons vanaf het eerste moment een goed gevoel.

En eerlijk gezegd: zonder Joyce hadden wij onze droombruiloft nooit zo kunnen beleven. Trouwen op Paleis Het Loo is geweldig, maar er komt ook veel bij kijken en er zijn behoorlijk wat regels waar je rekening mee moet houden. Waar wij soms stress kregen of dachten: “Hoe gaan we dit regelen?”, bleef Joyce altijd rustig en zei ze: “Het komt goed.” Keer op keer bleek dat ze gelijk had, en dat gaf ons ontzettend veel vertrouwen tijdens de voorbereidingen.

Wat wij echt ontzettend fijn vonden, was hoe betrokken en bereikbaar ze was. Het voelde soms alsof ze 24/7 voor ons klaarstond. Als we een vraag hadden, kregen we vaak binnen een paar minuten al antwoord. Dat gaf ons zoveel rust.

Op de dag zelf hoefden wij nergens aan te denken en konden we volop genieten van ieder moment. Joyce had alles onder controle en zorgde ervoor dat alles soepel verliep. Dat is echt onbetaalbaar op zo’n belangrijke dag.

Lieve Joyce, bedankt voor je inzet, geduld, positieve energie en alle uren die je voor ons hebt gemaakt. Je bent niet alleen een fantastische ceremoniemeester, maar ook gewoon een ontzettend fijn mens.

En als bonus: dankzij jou zijn wij ook nog eens fan geworden van gemberthee 😉.

Wij zouden je aan iedereen aanbevelen die zorgeloos wil genieten van zijn of haar bruiloft!

Review Karolina en Tim

by

Jammer dat Google ons maar 5 sterren laat geven. Het hadden er veel meer moeten zijn!

 

Wij zijn ontzettend dankbaar en blij dat NJoyce op vrij korte termijn beschikbaar was om ons te helpen als ceremoniemeester voor onze bruiloft. We namen pas een maand voor de bruiloft contact met haar op, maar toch wist zij ons gedurende het hele planningsproces én op de dag zelf fantastisch te begeleiden. Ze was altijd bereikbaar voor vragen, zorgen of gewoon om ons een extra dosis vertrouwen en motivatie te geven.

 

Op de trouwdag zelf heeft zij de ceremonie van begin tot eind perfect begeleid. Dit deed ze zeer professioneel, terwijl ze tegelijkertijd flexibel bleef en al onze ideeën wist om te zetten in werkelijkheid. Zelfs ondanks de slechte weersomstandigheden tijdens onze bruiloft.

 

Als je er zeker van wilt zijn dat je bruiloft een succes wordt, ongeacht wat er gebeurt, dan is NJoyce absoluut de juiste keuze! Als we haar kwaliteiten vooraf hadden gekend, hadden we haar zonder twijfel ook als weddingplanner ingehuurd!

 

Dankjewel Joyce, voor alles wat je voor ons hebt gedaan!

Review Tessa en Ronald

by

Als je nadenkt over een professionele ceremoniemeester, stop daarmee en huur meteen Joyce in. Deze vrouw is super professioneel maar is tevens ontzettend aardig en warm naar onze gasten toe. Door haar is ons feest /huwelijk enorm geslaagd en kunnen we haar van harte aanbevelen. Ze regelt alles en zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. ECHT EEN AANRADER!!!

Review Shannon en Daan

by

Eerlijk is eerlijk: voordat we Joyce leerden kennen, waren we ervan overtuigd dat we geen professionele ceremoniemeester nodig hadden. We dachten het zelf wel te kunnen regelen, maar dat veranderde op het moment dat we Joyce ontmoetten. Vanaf het allereerste gesprek waren we om. En nu we getrouwd zijn, kunnen we alleen maar zeggen: wat zijn we ontzettend blij dat we Joyce aan onze zijde hadden!​

Al tijdens de voorbereidingen nam Joyce een enorme berg stress bij ons weg. Door haar ervaring, de meerdere fijne gesprekken en haar ontzettend goed georganiseerde draaiboek, kregen we direct het overzicht terug. Ze denkt aan werkelijk alles, ook aan de details waar je zelf nooit bij stil zou staan.​

Op de dag zelf (4 april) was Joyce voor ons een absolute rots in de branding. Zodra ik Joyce ’s ochtends zag binnenkomen, viel er een last van mijn schouders; ik wist direct dat alles goed zou komen. Wat Joyce zo uniek maakt, is haar aanwezigheid: ze is ontzettend lief en behulpzaam, maar ze blijft op een heel prettige manier op de achtergrond. Ze regelt alles achter de schermen, waardoor de dag voor ons en onze gasten vloeiend en perfect verliep.​

Niet alleen wij waren onder de indruk. Na de bruiloft kwamen bijna alle gasten naar ons toe om te zeggen hoe goed alles geregeld was en hoe leuk ze Joyce vonden. Ze weet precies de juiste snaar te raken: professioneel, strak in de organisatie, maar altijd met een warme glimlach en een persoonlijke benadering.

Wij zijn vol lof over Joyce. Ze is niet zomaar een ceremoniemeester; ze is iemand die ervoor zorgt dat je écht kunt genieten van je eigen bruiloft zonder je ergens zorgen over te maken. Joyce, we zijn je ontzettend dankbaar voor je goede zorgen. Je bent goud waard!

Review Bianca en Frank

by

Onze trouwlocatie Groot Warnsborn adviseerde ons om Joyce als ceremoniemeester te nemen voor onze bruiloft. En dit was een gouden tip!

Ik zag van tevoren wat op tegen de organisatie. Maar de ervaring, vrolijkheid en gastvrijheid van Joyce maakten dat het mij enorm meeviel.

Met haar draaiboek en opties werd het overzichtelijk en behapbaar.

Op de dag zelf vroegen de gasten aan mij of ik stress had, maar ik zei ‘ik zou niet weten waar ik me zorgen over zou moeten maken.’ En dat meende ik ook.

We hadden alles tot in detail van tevoren besproken, alles goed voorbereid en op de dag zelf konden we volledig op de professionaliteit van Joyce vertrouwen.

De gasten vonden het ook erg fijn om steeds te weten waar ze aan toe waren. En meerderen zeiden: ‘ wij willen ook wel een Joyce.’

Wij zijn Joyce enorm dankbaar! We hebben enorm kunnen genieten van deze dag! Dank je wel!

Frank en Bianca
Oktober 2025

Review Sabina en Ivo

by

Een paar weken voor onze bruiloft op 6 december 2025 besloten we om van ceremoniemeester te wisselen. We hebben toen contact gezocht met Joyce, omdat we haar kende van een eerder bruiloft afgelopen zomer 2025. Mijn man en ik zeiden toen al tegen elkaar: hadden wij ook maar zo`n Joyce! Niet wetende dat dit ook daadwerkelijk zou gebeuren.

Jij hebt onze dag precies zo laten verlopen als wij voor ogen hadden. Alle zorgen werden van ons weggenomen, waardoor wij van elk moment konden genieten en alles konden loslaten! Heel belangrijk vonden wij ook de omgang en klik met onze dochter en die was er meteen!

Joyce, wij hebben alleen maar mooie woorden voor jou. Zowel als persoon, maar ook als professionele ceremoniemeester. Je bent een hardwerkende en fantastische vrouw!

Nogmaals heel veel dank, je hebt onze dag compleet gemaakt waarvan we nog heel lang kunnen genieten!

Ga je trouwen en zoek je een professionele ceremoniemeester? Dan is Njoyce wedding & Events een echte aanrader!

Liefs,
Sabina en Ivo

Reviews via Google

by

Bij Njoyce doen wij er alles aan om van elke bruiloft of ieder event
een onvergetelijke zorgeloze dag te maken maken.
Het is dan ook ontzettend bijzonder om te lezen hoe bruidsparen en opdrachtgevers
hun ervaring met ons beleven.

Daarom zijn wij extra trots op alle prachtige reviews die wij hebben mogen ontvangen!!!

Benieuwd wat anderen over ons vertellen?
Bekijk alle reviews via de onderstaande link:
https://share.google/bnOchsHCtHQpXflCV

 

Review Femke en Jesse

by

Op 4 juli hebben wij de mooiste dag gehad die wij ons konden bedenken! En dit was niet gelukt zonder Joyce. Joyce geeft je vanaf het begin een onbezorgd gevoel! Ze houdt alles perfect bij in het draaiboek en op de dag van het huwelijk mochten wij loslaten en genieten!! Dit konden wij dankzij Joyce! Wil je een onbezorgde bruiloft dan ben je bij Joyce aan het juiste adres als professioneel ceremoniemeester.

Liefs Jesse & Femke

Review Susanne en Joost

by

Lieve, lieve Joyce, wat was de keus om te kiezen voor een professioneel ceremoniemeester een groot succes. We hebben samen bijna twee jaar toegeleefd naar deze dag en wat zijn we jou dankbaar! Dankbaar voor al je hulp vooraf, alle tips en vooral voor het perfect laten verlopen van onze dag. Alles was strak georganiseerd en zelfs aan de kleinste details was gedacht.

Dank, dank, dank je wel!

 

Heel veel liefs,

Joost en Susanne

Review Lotte en David

by

Het inschakelen van Joyce is een van de beste keuzes geweest in voorbereiding op ons huwelijk. Wij wilden dat onze gasten écht gast konden zijn, en dat op een strak georganiseerde dag. Die combinatie vonden we in Joyce, waarbij we telkens heel fijn contact hadden, geen vraag teveel was, en de voorbereiding tot in de puntjes geregeld was. Ze heeft een goed netwerk, dus altijd wel een goede tip voor een leverancier of een manier om iets aan te pakken. Op de dag zelf staat ze als een huis voor alles wat afgesproken is, en daardoor konden we alles loslaten en maximaal genieten van deze fantastische dag!

Review Iris en Danny

by

Wij zijn super enthousiast over de werkzaamheden die Joyce voor ons heeft uitgevoerd. Vanaf het eerste contactmoment voelde het goed. Joyce is heel duidelijk in haar communicatie en dacht heel fijn mee over van alles en nog wat. Op de dag zelf heeft Joyce ons volledig ontzorgd. Niets was teveel gevraagd. Joyce was op elk moment op de juiste plek.

We zouden ons geen betere ceremoniemeester kunnen wensen en raden het iedereen aan.

 

 

Nogmaals super bedankt !!

Review Sietske en Robert

by

Wat zijn we blij dat we Joyce als ceremoniemeester hadden!

Vanaf het eerste moment voelde het goed: Joyce is een heel fijn persoon, betrokken en brengt rust met zich mee. Ze regelde alles zo soepel dat het bijna vanzelf leek te gaan. Wij hoefden alleen maar te genieten.

 

Ook onze gasten waren vol lof over haar. Joyce is overal tegelijk en toch nooit op de voorgrond. Ze weet precies wat er nodig is, denkt aan dingen waar je zelf nooit aan gedacht zou hebben (want ja, je trouwt als het goed is maar één keer), en zorgt ervoor dat alles klopt.

 

Ook in de aanloop naar de bruiloft was de afstemming met haar heel fijn. Samen stelden we een gedetailleerd draaiboek op, dat Joyce vervolgens ook met alle leveranciers deelde. Daardoor wist iedereen precies waar die aan toe was en dat gaf rust.

 

Dankzij haar konden wij de dag écht beleven zonder stress of gedoe. Met Joyce erbij weet je zeker dat het goed komt, en beter dan dat!

Review Lisa en Nick

by

We zijn op 3 augustus bij Landgoed Groot Warnsborn getrouwd en zijn ontzettend blij dat Njoyce onze dag perfect heeft gemaakt! Zij is een absolute aanrader voor elke bruiloft! Wij hoefden ons om niets zorgen te maken en alles werd met zo veel liefde gedaan!

 

Lieve groeten,

Nick en Lisa

Review Louise en Lusjën

by

Vanaf het moment dat ik met je in contact kwam, ging er al een last van mijn schouders. Ik was zo blij met hoe jullie mij hebben geholpen met het voorbereiden van onze grote dag.

Jullie dachten overal aan! Meeste dingen waar jullie rekening mee houden of aan denken zou ik nooit op gekomen zijn. Door jullie begeleiding en onze besprekingen wist ik al dat de dag zelf goed en zorgeloos zou verlopen! En dit was ook zo. De dag was zo goed verzorgd en alles werd in goeie banen geleid. Wij hoefden alleen maar te genieten!  Een van de beste beslissingen die ik had kunnen maken was jullie inhuren. Zeker een aanrader voor toekomstige bruidsparen! En het was ook gewoon heel leuk en gezellig om met jullie te “werken”.

 

Heeeel erg bedankt!!!

 

Liefs Louise & Lusjën

Review moeder van de bruid

by

Dit bericht ontvangen van de moeder van de bruid.

Joyce heel erg bedankt voor jouw fantastische bijdrage aan het feest gisteren!

Je hebt dit heel professioneel in goede banen geleid. Hierdoor konden wij maar vooral Nicky en Rene enorm stressloos genieten van hun trouwdag!

We hebben een fantastische dag gehad.

Review

by

Ceremoniemeester zijn op een bruiloft, een taak die belangrijk is maar voor ons was het ook heel erg belangrijk dat alle gasten van onze dag konden genieten en dus niet bezig is met geregel op de dag zelf. Joyce als professionele ceremoniemeester hebben wij als tip gekregen en wat zijn we blij dat we naar dit advies geluisterd hebben. We hebben regelmatig contact met elkaar gehad en ook konden we haar altijd bereiken als we vragen hadden. Met een handig draaiboek heeft Joyce de dag in kaart gebracht en alle leveranciers en betrokkenen op de hoogte gebracht. Op de dag zelf heeft Joyce alles in goede banen geleid. Joyce is erg fijn in haar contact, altijd vrolijk en opgewekt. Nogmaals bedankt en ik zou iedereen een professioneel ceremoniemeester en specifiek Joyce aanraden! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Review Agnes en Vincent

by

Njoyce was amazing! We’re so thankful to have found you! The people of Njoyce are such lovely people and they made sure that allll the little details of the day were taken care of. Everything went perfectly and we could completely relax on our wedding day knowing it’s all in good hands! Couldn’t have done it without you, a huge thanks again!

Greetings, Agnes and Vincent

Foto: Inhousecapture

Review Judith en Jos

by

Op 18 mei 2024 zijn wij getrouwd op Landgoed Groot Warnsborn. Een prachtige dag die we nooit meer zullen vergeten. Mede mogelijk gemaakt door Joyce, een fantastische ceremoniemeester! Ze heeft letterlijk alles uit handen genomen voor ons die dag. Wat ervoor heeft gezorgd dat we in de aanloop naar de bruiloft toe al ontzettend ontspannen konden zijn en het vertrouwen hadden dat dit helemaal goed ging komen. Een fijn gevoel als je al genoeg te regelen hebt…;)

Joyce is enthousiast, heel sociaal en spontaan, met fijne energie om haar heen. In de gesprekken vooraf aan de bruiloft neemt ze de tijd en is ze er helemaal voor jullie. Daarbuiten konden we altijd contact opnemen via de groepsapp (die ze gelijk aanmaakt vanaf de kennismaking) en kregen we iedere keer gelijk antwoorden op onze vragen.

Op de dag zelf bleken de lichtletters niet geleverd. Zonder blikken of blozen zei ze gelijk: ‘komt goed, ga ik regelen’! Wij wisten ook gelijk: dit komt goed, geen twijfel en geen stress. Toen we 2 uur later terugkwamen in de tuin stonden de lichtletters er al! Top! Voor het diner zou Joyce ook nog wat zaken klaarzetten. Vooraf vroeg ze hoe we dit wilden en dit pakte precies zo uit zoals wij hadden aangegeven, echt geweldig mooi!

Verder is Joyce onzichtbaar aanwezig. Met kinderen is ze ook super goed en soms even een fijne afleider! Gasten hebben meerdere keren aangegeven dat ze het contact met Joyce zo prettig vonden, voor ons minstens zo belangrijk natuurlijk.

We hebben Joyce dan ook al meerdere malen aanbevolen aan andere echtparen. We zouden dan ook iedereen een ‘Joyce’ gunnen op zijn bruiloft 😉

Nogmaals bedankt voor de goede organisatie en de fijne communicatie, Joyce! Het was een dag om nooit meer te vergeten, zo mooi!!

Veel liefs, Jos, Judith, Luc en Guus

Review Hana en Bart

by

In mei 2023 kwamen wij voor het eerst in contact met Joyce. Tijdens de eerste afspraak vertelde ze ons duidelijk wat we van haar als professioneel ceremoniemeester konden verwachten. Joyce kwam tijdens deze afspraak enorm krachtig over. Ze spreekt uit ervaring en heeft het beste met het bruidspaar voor. Zij denkt graag met je mee en geeft je verschillende adviezen. Wij zijn als bruidspaar net iets anders dan een gemiddeld bruidspaar en ook daar wist Joyce een mouw aan te passen :).

De communicatie met Joyce hebben wij als zeer prettig ervaren. Er zijn korte lijntjes en via de app-groep krijg je snel antwoord op de vragen die zomaar in je opkomen. Het draaiboek dat opgesteld wordt heeft een duidelijke lay-out en biedt alle betrokkenen structuur in de dagdelen waarbij zij bij betrokken zijn.  Los van dat Joyce de definitieve versie verstuurt, heb je als bruidspaar alle vrijheid om in de conceptversies te werken. Dit maakt dat je zelf betrokken blijft bij het gehele proces.

Op de dag zelf hebben wij onze handen vrij gehad. Joyce heeft vanaf het moment dat ze er was alles geregeld en uitgezet. Het is fijn om er op zo’n dag een enthousiaste, vrolijke en assertieve ceremoniemeester bij te hebben. Niet alleen wij, maar ook onze dochters (1,5 & 3 jr) én onze gasten hebben Joyce als een zeer prettige ceremoniemeester ervaren. Ze is makkelijker benaderbaar, leuk met kinderen en enorm flexibel.

Wij raden Joyce echt van harte aan!