Jessy & Floris

by

Feest!

Een feest vond ik het om deze bruiloft te mogen doen. Begin september mocht ik de ceremoniemeester zijn voor de driedaagse bruiloft van Jessy en Floris. Elke bruiloft die ik mag doen is natuurlijk een feestje, maar dit was wel een heel bijzondere. Het was keihard werken, maar vooral ook enorm genieten.

Jessy en Floris zijn getrouwd in een prachtig kasteel nabij Girona!

Alles aan deze bruiloft was te gek:
· Het bruidspaar; twee geweldige mensen!
· De gasten; wat een leuke mensen, zij weten echt wat feesten is.
· De locatie; wauw, echt een prachtige plek.
· De aankleding; tot in de kleinste details perfect.
· De mensen van Castell d´Empordà; zij hebben mij zo fijn geholpen.
· De mensen van het team; kapper, fotografen, bloemist, dj, saxofonist en de band. Ik heb met iedereen echt gezellig en goed samengewerkt.


Jessy en Floris hebben mij ingehuurd als hun professioneel ceremoniemeester. Al voor de bruiloft hebben we meerdere keren intensief contact gehad om hun wensen tot in detail door te spreken en nu was het eindelijk zo ver..Het begon op maandagochtend heel vroeg op het vliegveld in Rotterdam, waarvandaan ik met de gasten naar Girona vloog. Eenmaal aangekomen in Castell d´Empordà, gingen we gelijk naar het zwembad waar iedereen werd voorzien van een drankje.  Daarna werd er champagne geserveerd en kon het toekomstig bruidspaar de gasten verwelkomen. Het feest kon nu echt beginnen. In de tussentijd maakte ik de kamers in gereedheid, want alle gasten kregen hun eigen welkomscadeau’s.

’s Avonds werd iedereen verwacht in het wit met een touch of red, waar ze in een perfect aangeklede tuin ontvangen werden, met natuurlijk champagne. Daarna werd er chique gedineerd en tussendoor speelde er een geweldige Spaanse band inclusief een Spaanse danseres. Dit was echt ontspannen genieten voor iedereen.

De volgende ochtend konden de gasten rustig wakker worden met een heerlijk ontbijt, waarna zij fijn tijd voor zichzelf hadden. Ondertussen was ik natuurlijk aan het rennen en vliegen om alles voor deze bijzondere dag helemaal top te krijgen. Van de tafels voor het eten, de aankleding van de trouwkapel, de kamer van het bruidspaar en zelfs bood ik nog wat hulp aan de gasten her en der. Maar het eindresultaat mocht er zijn, wauw wat zag het er perfect uit!

Toen was eindelijk het moment daar; de ceremonie. Eerst kwam natuurlijk de bruidegom, daarna hun beide te schattige dochters en daarna de bruid. De ambtenaar van de burgerlijke stand was deze dag een zeer dierbare vriend en ondanks dat hij zenuwachtig was, deed hij het geweldig. De zanger van de band zong nog driegeweldige nummers, wat het plaatje helemaal compleet maakte. Na de ceremonie ging iedereen naar het balkon waar natuurlijk werd geproost met champagne en was er de bruidstaart. Ook gingen we foto’s maken (wat fijn dat er twee fotografen waren, hierdoor verliep alles soepel), was er tijd om in het gastenboek te schrijven en kregen de gasten ook nog heerlijke amuses te eten. Daarna was het tijd voor het uitgebreide diner onder begeleiding van een dj en een saxofonist, dit maakte het plaatje wederom helemaal compleet.

Het eten werd al een echt feest, en ja toen moest de avond nog beginnen. Nadat iedereen van alle gangen had genoten, gingen we naar de feestzaal, waar het feest dan echt losging. Hier was niet alleen de dj en de saxofonist, maar ook de band. Ik heb aardig wat feesten meegemaakt, maar deze staat zeker in mijn top drie en ondanks dat ik deze hele dag in de weer was heb ik natuurlijk ook nog even meegedanst.

Wat was het een geweldige dag!

De volgende ochtend tijdens het ontbijt zat iedereen nog na te genieten . We hebben wederom heerlijk ontbeten en toen was helaas het moment daar, om weer naar het vliegveld te gaan, maar wel met een voldaan gevoel.

Achteraf kreeg ik dit bericht nog van het bruidspaar:

“Wat zijn wij ontzettend blij met jou en wat heb je alles perfect uitgevoerd. Niets was je teveel en tussen het regelen door hebben we ook samen gelachen. Wij kijken terug op fantastische dagen en wat hebben wij als gezin genoten.
Echt bedankt voor alles, je bent een topper.”

Ja dan word je toch echt blij en trots!!

Lieve Jessy en Floris, dank dat ik deze dagen voor jullie mocht begeleiden als professioneel ceremoniemeester en zoals gezegd het was een feest om te mogen doen.

Liefs,

Joyce

Weddingplanner Apeldoorn

 

Fotocredits: Eppel fotografie

Locatie: Castell d’Emporda
Fotograaf: Eppel fotografie
Kapster en Visagie: Romina Mazzitelli
Band: Joel Borelli
Saxofonist: Saxy Mr. S
DJ: DJ Freek
Bloemist: Art 1 Flor
Spaanse Band: Flamenco

TROTS!

by

Referentie:

Trots en blij, ja dat was ik echt toen ik de referentie binnen kreeg.
Toen ik Njoyce begon, wist ik natuurlijk dat het iets is wat ik met zoveel plezier doe.
En als je dan zo’n referentie krijgt is dat helemaal een bevestiging!

Twee weken geleden had ik een ontzettend leuk 60 jarig jubileumfeest van Van Niel Installatietechniek.
Op deze leuke middag mocht ik de ceremoniemeester zijn.

En achteraf kreeg ik deze mail;

Van harte kunnen wij Njoyce Wedding & Events bij een ieder aanbevelen.

Joyce heeft tijdens ons eerste gesprek al een uitermate positieve indruk gemaakt door haar open, duidelijke en vriendelijke wijze van communiceren.

Zij kan goed luisteren, komt met goede ideeën, neemt initiatief en haar adviezen hebben inhoud.

Haar empatisch vermogen is uiterst hoog en zoals een goed verstaander betaamd heeft zij maar een half woord nodig.

Voor en tijdens het event toont Joyce haar betrokkenheid en werkt zij met een grote inzet en zorg voor het met succes welslagen van het event.

Gedurende het event worden de kleinste details nauwlettend in de gaten gehouden en op de juiste momenten wordt er actie ondernomen op een gepaste wijze waar het nodig is.

Met het inschakelen van Njoyce Wedding & Events doe je de juiste keuze

Cees van Niel , van Niel Installatietechniek Twello  

Ja daar word ik heel blij van!!!
Dank Cees voor het vertrouwen in mij!

Fotocredits; Renee Krijgsman Fotografie
Locatie;       Sandton IJsselhotel

Website online

by

Inmiddels heb ik de eerste intakes al gehad, dus het werd hoog tijd voor mijn eigen website.
Gemakkelijk ging het mij niet af, maar met beetje hulp is het gelukt.

Trots, dat ben ik op mijn eigen website!
Alle informatie over Njoyce Weddings & Events is hierop beschikbaar.

Fijn voor alle aanstaande bruidsparen om te kunnen lezen wat ik voor jullie kan betekenen.
Maar ook als je bijvoorbeeld in verwachting bent en je graag een kraamborrel wil geven ben je bij Njoyce aan het juiste adres.

Houd deze site, Instagram en Facebook goed in de gaten want, ik kom heel snel met een leuke actie voor 2018.

Heb jij trouwplannen en wil je meer informatie over Njoyce, bel mij dan gerust of vul het contactformulier in.

Liefs,

Joyce

Njoyce Weddings & Events | 06 – 23 72 67 33 | http://www.njoyce.nl | info@njoyce.nl